Muscat International Airport

16 november 2023 - Muscat International Airport, Oman

Het zit er nu echt op. 4584 Kilometer verder na onze aankomst in Oman is  Muscat International Airport onze laatste stop. De auto hebben we op tijd ingeleverd en alles was in orde. Kan ook niet anders met zo'n goede chauffeur😎. Het vliegveld is mooi compact met een aantal winkels en genoeg eetgelegenheden. De eetste vlucht is met Oman Air wat een prima maatschappij is. Na de tussenstop in München vliegen wij verder met Lufthansa en hopen aan het einde van de avond op Schiphol te arriveren. Wij vonden weer het leuk om de verhalen te schrijven en bedanken onze volgers voor de reacties.
Groetjes voor iedereen,
Coen en Lia.

1. Hans:
    16 november 2023
    Ik kon echt meegenieten van de mooie foto's en verhalen.
    Leuk Hans.
  3. Els en Paul:
    Wel thuis. En dan met de foto's nagenieten. Is het hier echt weer voor 😉
    Dank jullie wel.
    16 november 2023
    Het was weer leuk en interessant om mee te reizen. Welkom thuis in de herfst van Nederland!
    Dank jullie wel.
  7. Renée:
    16 november 2023
    Mooie reis weer, Corn en Lia, met leuk verslag en prachtige foto’s. Goede terugreis en sterkte in de Hollandse regen
    Dank je wel. Bij jullie is het een stuk beter.
  9. Jannette:
    18 november 2023
    Wat een fantastische reis weer en wat een prachtige foto's!! Veel plezier met het nagenieten.
    19 november 2023
    Dank je wel. Wij hebben erg van dit bijzondere land genoten.