Andalusië najaar 2018

27 september 2018 - Thuis, Nederland

De najaarstrip 2018 staat voor de deur. Van 9 oktober t/m 23 oktober gaan wij 15 dagen naar Andalusië. We vliegen vanaf Schiphol op Malaga en maken dan met een huurauto een rondreis langs een aantal hoogtepunten van Andalusië. Vlucht, huurauto, de eerste 2 overnachtingen in Granada, tickets voor het Alhambra en Caminito del Rey zijn geboekt. Die laatste twee waren nog lastig te boeken ook. Bijna alle dagen waren uitverkocht. Dat hadden wij niet verwacht in het najaar. Natuurlijk hebben wij ook Cordoba, Sevilla, Ronda en de andere mooie witte dorpen van Andalusië op ons wensenlijstje staan. Voor de rest zien wij wel waar wij nog tijd hebben om andere steden en dorpen te bezoeken. Twee weken zijn natuurlijk zo voorbij en willen het wel relaxt houden. De Perureis was inspannend genoeg.

1. Ine:
    27 september 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Heel veel plezier. We reizen weer met jullie mee.
  2. Coen en Lia:
    27 september 2018
    Dank je wel Ine.
  3. Menja en Jan:
    28 september 2018
    Dat klinkt weer heel reislustig. Groot gelijk hebben jullie. Alvast veel voorpret en daarna een heerlijke reis toegewenst!
  4. Coen en Lia:
    2 oktober 2018
    Dank je wel Menja
  5. Simonette:
    10 oktober 2018
    Heel veel plezier en goede reis!