De voorbereidingen

24 maart 2015 - Driebergen, Nederland

Het idee voor een rondreis door Vietnam begon al voor de vakantiebeurs van 2014 te leven. Na ons goed georiënteerd te hebben zijn wij op zoek gegaan naar de touroperator die aan onze wensen kon voldoen. Uiteindelijk hebben wij de knoop doorgehakt en zijn wij in zee gegaan met Vietnamonline, een onderdeel van Riksja Travel. Tot nu toe zijn wij prima geholpen door de medewerkers van Vietnamonline en nu is het afwachten wat de reis zelf brengt. Aan de voorbereidingen kan het niet liggen. Veel brochures doorgenomen, reisboeken gelezen, internet uitgeplozen en een mooie reis samengesteld. De visa hebben wij vooraf op de ambassade geregeld zodat wij straks de grensformaliteiten hopenlijk snel achter ons kunnen laten. De inentingen hebben wij ook gehad en de koffers liggen klaar om gepakt te worden. Het aftellen is begonnen en wij hebben er enorm veel zin in. Het zal wel even een shock zijn als wij vanuit ons kille kikkerlandje ineens in 29 graden belanden. Maar ik kan jullie verzekeren dat wij niet anders willen.

Via reislogger hopen wij jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen maar zijn uiteraard afhankelijk van de internetverbindingen in onze hotels. Wij gaan het meemaken.

Coen en Lia.

1. Menja en Jan:
    28 maart 2015
    Een heel goede reis gewenst, geniet er van!