Rondreis Zuid Peru 2018

30 april 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hola chicos y chicas,

De voorbereidingen voor een nieuw avontuur zijn in volle gang. Deze keer wordt het een rondreis in Zuid Peru. De vaccinaties die wij al hadden, hebben wij aangevuld met een vaccinatie voor gele koorts. Malariatabletten zijn gelukkig niet nodig. In eerste instantie zou je denken dat Machu Picchu het hoogtepunt van de reis wordt maar wij hebben ook hoge verwachtingen van onze hikes in de Colca Canyon en het Amazonegebied bij Manu waar wij de jungle ingaan.

Bij de foto's en bij de bullit "kaart" staat onze route. In principe zullen wij deze route volgen maar wij zijn vrij om daar vanaf te wijken omdat wij, behalve onze aankomst in Lima, niets hebben besproken. Vanaf Lima tot aan Cusco maken wij gebruik van het busvervoer. De route Cusco - Lima overbruggen wij als het goed is met het vliegtuig. Wij hopen met onze verslagen jullie weer een beetje mee te laten genieten van onze belevenissen.