Big Apple here we come.

19 mei 2022 - Upper Manhattan, Verenigde Staten

On the road again.

Wij zijn weer op pad. Begin van dit jaar spontaan besloten wij om met twee dierbare vrienden voor 10 dagen naar New York, the city that never sleeps, te gaan. Via airbnb hebben we een eenvoudig maar compleet ingericht appartement in Harlem gehuurd. En voor New Yorkse begrippen betaalbaar. De reis verliep voorspoedig. Alleen de paspoortcontrole is wel een dingetje; vingerafdrukken, foto maken, veel vragen maar uiteindelijk goedgekeurd. Pfff, toch spannend bij die aparte Amerikanen. Met de airtrain en metro reisden wij vanaf JFK naar ons appartement. Daarbij blijkt weer dat een goede voorbereiding het halve werk is. Zonder problemen bereikten wij ons appartement en werden door onze host wegwijs gemaakt. Het appartement ligt in een hele rustige straat met ‘brownstone houses. Het voordeel van een appartement is dat wij er zelf kunnen koken en dat is met het New Yorkse prijsniveau best wel handig. Het prijsniveau ligt echt schrikbarend hoger dan in Nederland maar daar letten wij maar niet op. We hielden er op voorhand al rekening mee en zijn hier gekomen om te genieten.
Na bijna 24 uur onafgebroken in touw te zijn geweest was het toch tijd om het bed op te zoeken in de verwachting dat wij meteen in het ritme van de nieuwe tijd zitten.
Vrijdag gaat het avontuur verder met een fiets tour door Central Park.

1. Hans:
    Prachtig en geniet!
  2. Henny steenbergen:
    Coen, Lia, Carla en Rob,

Heel veel plezier en geniet van de indrukwekkende stad New York. Groetjes tante Henny 😍
  3. Tina:
    21 mei 2022
    Veel plezier en geniet ervan!