Een nieuw avontuur in Thailand

30 januari 2017

De voorbereidingen voor onze nieuwe reis zijn in volle gang. Het globale reisschema is gemaakt maar het kan zomaar zijn dat tijdens de reis de boel wordt omgegooid. Dat is de vrijheid die wij onszelf hebben gegeven door alleen maar 2 retourtickets Bangkok te boeken. Inmiddels hebben wij wel een guesthouse in Bangkok geboekt. Wij hebben gekozen voor Lamphu House in het backpackersgedeelte. Het ligt aan Soi Rambutri in een relatief rustig straatje maar vlak bij de reuring van Khao San Road, DE backpackerstraat van Bangkok.

Deze reis heeft weer een mix van steden, cultuur en natuur. Natuurlijk hebben wij er weer veel zin en tegelijkertijd is het spannend omdat wij nu alles verder moeten uitzoeken en bespreken. Maar wij hebben onze trouwe metgezellen, smartphone en tabblad met wifi, bij ons om ons te helpen met de volgende reserveringen.

11 Maart zitten wij weer een aantal uurtjes 'opgesloten' bij Cathay Pacific en vliegen wij via Hong Kong naar Bangkok om 4 weken door het mooi Thailand te struinen. Via deze blog hopen wij jullie weer op de hoogte te houden.

Groetjes, Coen en Lia

1. Ine:
    30 januari 2017
    Hoi luitjes ik zal jullie weer trouw volgen. Andere keren ook genoten van jullie verhalen. Alvast veel voorpret.
  2. Gert van Ziel:
    30 januari 2017
    Coen en Lia, Wat leuk dat jullie de reiservaringen weer willen delen.
    Nog bijna 6 weken en jullie nieuwe avontuur gaat weer beginnen.
    Fijn dat je gezondheid het oio toelaat Coen, hopelijk herstel je in Thailand eindelijk van je vervelende blessure, misschien hebben ze daar wel een wondermiddel voor je.
    Geniet van alle voorbereidingen en alvast een hele fijne vakantie gewenst.
  3. Menja en Jan:
    30 januari 2017
    Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, verhalen en belevenissen!
  4. Henny steenbergen:
    31 januari 2017
    Lieve Coen en Lia,

Fijn dat jullie ons weer laten meegenieten van jullie avontuur.
    Goede voorbereidingstijd!!!
  5. Tina:
    8 februari 2017
    Dat beloofd zeker een spannende reis te worden! Groot gelijk dat jullie het zelf uitzoeken. Hebben wij ook al vele malen gedaan. Veel voorpret toegewenst en een mooie reis, wij zullen jullie volgen
  6. Marjon Muijsert:
    11 maart 2017