Naam:
Foto’s:
1449
Video’s:

Over ons

Na jaren van kamperen was in 2015 onze eerste verre reis naar Azië. Waarom Vietnam? Gewoon een gevoel. Mooie natuur, historie, cultuur, lekker eten, alles tezamen maakte het voor ons een mooie avontuurlijke bestemming.

In 2016 totaal wat anders. Cuba, het land van de salsa, sigaren, oldtimers, cuba libre en mojito. Schilderachtige plaatsjes en stranden zullen in deze rondreis niet ontbreken.

En nu heeft het reisvirus ons compleet te pakken. We houden van afwisseling en gaan de uitdagingen niet uit de weg. Een wegblokkade zoals in Peru krijgt ons niet van de leg. Dan passen wij het reisschema aan. En dat kan omdat wij tegenwoordig alleen een retourticket naar het land kopen en ter plaatse alles bespreken. Daardoor zijn wij heel flexibel. Wíj hebben wel altijd een reisplan maar kunnen daar dus van afwijken. Het brengt ons op mooie plekken. Of dit nu Azië, Zuid-Amerika of Europa betreft maakt niet uit.

Veel plezier met het lezen van onze reisverslagen.

Bezochte landen

Wij hebben 39 landen (16%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Canada, Cuba, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Peru, Portugal, San Marino, Saoedi-Arabië, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.